Επιλογή Περιπτέρου
Τα Ψηφιακά Περίπτερα / Digital Booths, δίνουν στους εκθέτες την ευκαιρία να αναδείξουν, μέσα από την Ψηφιακή Έκθεση τις λύσεις τους, να επικοινωνήσουν τις προτάσεις τους και έρθουν σε επικοινωνία με τους Συνέδρους της διοργάνωσης.
Ανάλογα με το επίπεδο του Ψηφιακού τους Περίπτερου, οι χορηγοί μπορούν να κάνουν live zoom meetings και networking με ένα ευρύ και στοχευμένο κοινό. Το περίπτερο σας θα διαμορφωθεί με πλήρες διαφημιστικό υλικό αποτελούμενο από:
- Βίντεο
- Banners
- Flyers
- Περιγραφή
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Live Βίντεο-κλήσεις μέσω ZOOM
Ακολουθούν οι προδιαγραφές των περιπτέρων και των υλικών που απαιτούνται.
Professional Booth
Αφορά Χορηγούς (Gold)
Ενεργοποιήσεις:
Reception
Banner
Οθόνη
Logo Τοίχου
Έντυπα σε μορφή pdf
Προδιαγραφές – Διαστάσεις Υλικών
Prοfessional Booth
Προδιαγραφές:
Reception: Χρήση λογοτύπου ή μακέτας 700x275px
Banner Rollup: 400x1000px
(Προσαρμογή διαστάσεών εκτυπωμένου Rollup)
Οθόνη: Video από YouTube ή Vimeo + Μακέτα 500x300px
Έντυπα: Τα έντυπα σας σε μορφή pdf
Landing Page: Για την δημιουργία της σελίδας σας χρειάζονται επιπροσθέτως το προφίλ της εταιρείας σας, διεύθυνση, στοιχεία επικοινωνίας, site url και τα links από τα Social Media.
Παραδείγματα Περιπτέρου Professional από προηγούμενη Έκθεση
Days
Hours
Minutes
Seconds